Сьогодні digital технології все частіше застосовуються у світовій індустрії facility. Активний розвиток електронних рішень на світовій facility арені розпочався з кінця 20 століття і відтоді планомірно завойовує позиції.

ПРИЧИНИ РОЗВИТКУ ДІДЖИТАЛ ТЕХНОЛОГІЙ У СФЕРІ FACILITY:

  • Розвиток технологій в суміжних областях, зростання використання діджитал технологій в проектуванні і будівництві;
  • Впровадження технологій для дизайну, розробки інженерних систем, самого будівництва;
  • Впровадження інноваційних рішень в експлуатації об'єкта нерухомості: смарт будівлі, установка датчиків, приладів обліку, автоматизованих систем управління, тощо.

Перераховані фактори вивели роботу facility менеджера на новий рівень, де без цифрових технологій вже не обійтися.

DIGITAL ДЛЯ FACILITY

У СВІТОВОМУ КОНТЕКСТІ DIGITAL ВИРІШИВ НАСТУПНІ ОСНОВНІ ЗАДАЧІ FACILITY MANAGEMENT:

ОПТИМІЗАЦІЯ ПРОЦЕСІВ

Створення управлінської системи повного циклу, яка дозволяє враховувати всі чинники і ризики, пов'язані з експлуатацією об'єкта нерухомості.

СКОРОЧЕННЯ ВИТРАТ

Зменшення на 15-20% операційних витрат з подальшим впровадженням цифрових технологій в будівлі і інтеграція їх в єдину систему експлуатації та управління об’єктом нерухомості.

ПЕРЕХІД НА ФОРМУЛУ ІНТЕГРОВАНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ

Більш активний перехід на інтегрований facility management, так як відслідковувати обсяги виконаних робіт та їх якість стає простіше.

Спрощується документообіг, всі дані формуються автоматично.

ІНТЕГРОВАНИЙ ФМ - модель, при якій один підрядник надає цілий комплекс послуг в тісній співпраці з клієнтом.

На даний момент частка таких контрактів становить 8-10% світового ринку facility. При збереженні вихідних темпів розвитку вже через 5 років цей показник може досягти 15%.

Розвиток штучного інтелекту також суттєво вплинув на впровадження digital у сферу facility. З 2018 року спостерігається значне зростання кількості програмних продуктів та програм для facility індустрії, що використовують в роботі штучний інтелект: роботизована техніка Karcher, Taski, тощо.

DIGITAL ДЛЯ FACILITY

ЕТАПИ РОЗВИТКУ НА РЕАЛЬНИХ ПРИКЛАДАХ

У 2016 році на ISSA/Interclean Amsterdam - найбільшій світовій виставці індустрії чистоти і гігієни - головним трендом були роботизовані машини, перші моделі яких вже були презентовані в реальних умовах експлуатації.

У 2018 році - на ISSA/Interclean Amsterdam безперечними фаворитами були компанії, що представили рішення в сфері digital.

Цей тренд зараз поширюється по всьому світу.

Номінантами премії Innovation Award 2020, що відбувається в рамках ISSA/Interclean Amsterdam, представлені ряд digital розробок, серед яких програми, що допомагають відслідковувати дані по експлуатації парку професійної техніки, допомагаючи оптимізувати процеси використання машин. Тобто, крім збору та ілюстрування даних, вони беруть на себе і частину інтерпретації даних, а також розрахунку економії.

TASKI INTELLITRAIL ANALYTICS ВІД TASKI, DIVERSEY

Об'єднуючи ноу-хау і науку в області чистоти, платформа IntelliTrail Analytics від TASKI виводить управління парком техніки на новий рівень, допомагаючи обслуговуючим командам інтерпретувати інформацію і розраховувати економію.

TORK DIGITAL CLEANING PLANS. Програмне забезпечення для сфери клінінгу, що систематизує та оптимізує всі операційні процеси, пов’язані з контролем використання витратних матеріалів за допомогою диспенсерів з електронними датчиками. Таким чином відбувається оптимізація витрат робочого часу клінерів.

TOOLSENSE IOT&TOOLSENSE NOW ВІД TOOLSENSE TOOLSENSE - платформа післяпродажного обслуговування, що дозволяє продавцям техніки контролювати продану техніку безпосередньо на об’єктах (пробіг, ресурси акумуляторів, терміни проведення ТО, тощо).

DIGITAL ДЛЯ FACILITY

КОНТРОЛЬ РОБОЧОГО ЧАСУ - одне з надважливих завдань у сфері facility, що допомагають вирішувати digital платформи.

В ЄС кожна компанія зобов'язана забезпечити систему для реєстрації робочого часу співробітників.

Такий був вердикт Європейського Суду від 14 травня 2019 року. Це не означає, що ми повертаємося до стародавньої системи. Це означає, що кожен роботодавець зобов'язаний забезпечити надійну і доступну систему реєстрації відпрацьованих годин. Це убезпечить від непорозумінь як сторону замовника, так і компанію-виконавця, і, що не менш важливо, самого правцівника.

У Нідерландах, приміром, Закон «Про робочий час (ATW)» прередбачає обов’язковий контроль відпрацьованих годин.

DIGITAL РІШЕННЯ ДЛЯ КОНТРОЛЮ РОБОЧОГО ЧАСУ

DIGITAL ДЛЯ FACILITY DIGITAL ДЛЯ FACILITY

CLEAN JACK – одна з найпоширеніших в Європі систем реєстрації робочого часу для працівників клінінгових компаній, так звана, коротка версія СРМ-системи.

Настінний термінал, завдяки якому можна зв'язатися зі співробітником, що знаходиться на роботі в будь-якому місці. Як тільки співробітник прибуває на місце, він реєструється за допомогою унікального брелка - посвідчення особи. Час початку автоматично реєструється, і співробітник через термінал отримує інформацію про роботу і зони, яким необхідно приділити увагу.

Онлайн-панель. Клінінгові компанії встановлюють онлайн-панель, на якій відстежують ситуацію в режимі реального часу. Менеджери контролюють місце знаходження кожного співробітника і можуть оперативно реагувати і вносити зміни у робочі графіки чи технологічні карти об’єктів у разі необхідності. При цьому, система автоматично виявляє порушення, наприклад, якщо прибиральник спізнюється або не прийшов.

Також система дозволяє планувати графік роботи планувати заздалегідь та щоденно реєструвати в онлайн-панелі. Таким чином, всі завдання виконуються, а співробітники точно знають, яку роботу необхідно виконувати.

Функціонал цифрового журналу для реєстрації скарг клієнтів в цифровому журналі онлайн-панелі. Таким чином, обслуговуюча компанія може стежити за поточною ситуацією у кожного клієнта. Точки, яким необхідно приділити увагу, автоматично відображаються на дисплеї, коли працівник реєструється на робочому місці.

DIGITAL ДЛЯ FACILITY DIGITAL ДЛЯ FACILITY

VILEDA IQONNECT

Перший мобільний додаток від Vileda Professional, що дозволяє віддалено контролювати всі об'єкти компанії і керувати робочими процесами.

РЕЄСТРАЦІЯ РОБОЧОГО ЧАСУ за допомогою особистих кабінетів, реєстрації приходу/відходу співробітників.

РОБОЧІ ТЕХНОЛОГІЧНІ КАРТИ. Можливість планувати, координувати або змінювати виконання робочих завдань співробітниками.

ЗВІТНІСТЬ В РЕЖИМІ РЕАЛЬНОГО ЧАСУ та можливість зберігати їх у цифровому вигляді.

ЗАЯВКИ НА ДОДАТКОВІ РОБОТИ. При виникненні екстрених завданьможливість відправляти заявку співробітнику онлайн і отримання звіту про її виконання.

ТАБЕЛЬ ОБЛІКУ В 1С. Автоматичне завантаження даних про відпрацьовані зміни і їх консолідація в системі 1С.

ЧЕК-ЛИСТИ. Внутрішній і зовнішній аудит об'єкта згідно чек-листу.

DIGITAL ДЛЯ FACILITY DIGITAL ДЛЯ FACILITY DIGITAL ДЛЯ FACILITY

KÄRCHER MANAGE

Digital платформа, спрощує управління будівлею і прибиранням. Можливість координувати співробітників, ефективніший контроль завдань та ресурсів.

КОНТРОЛЬ ФАКТИЧНОЇ ТРИВАЛОСТІ КОНКРЕТНИХ ЗАВДАНЬ. Оптимальний розподіл персоналу і ресурсів, а також більш ефективне планування.

НАДІЙНА РЕЄСТРАЦІЯ РОБОЧОГО ЧАСУ З ПІДТВЕРДЖЕННЯМ ДЛЯ КЛІЄНТІВ.

ФУНКЦІЇ КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ прибирання і можливість оперативно відстежити проблемні зони і відповідно планувати коригуючі дії.

ПОЛЕГШЕННЯ ВЗАЄМОДІЇ З ІНШИМИ СЛУЖБАМИ УПРАВЛІННЯ БУДІВЛЕЮ, повідомляючи відповідальним особам про поломки інженерних систем, проблеми з охороною, тощо.

Усі процеси відбуваються та фіксуються за допомогою сканерів. Інформація записується шляхом сканування локально нанесених штрих-кодів. Крім того, про такі дії, як спеціальні завдання і пошкодження, можна повідомляти за допомогою спеціальних штрих-кодів. Це може бути пошкодження в кімнаті (наприклад, несправне світло), наповнення диспенсерів, рушників, тощо. Коли сканер поміщається в док-станцію, він автоматично зчитує збережені дані і передає їх на веб-портал Kärcher Manage.

DIGITAL ДЛЯ FACILITY

УКРАЇНСЬКІ РЕАЛІЇ

*У 2018 році GFK Ukraine провело телефонне опитування, учасниками якого стали представники 1009 українських компаній (середній, малий і великий бізнес по всій країні), випадковим чином відібрані із загальноукраїнської бази підприємств.

Як показують результати дослідження:

  • 94% компаній в Україні працюють з клієнтами за допомогою «підручних засобів» і не хочуть інвестувати в технології.
  • Серед опитаних компаній у 61% основним інструментів для ведення бази клієнтів є Excel.
  • в 3% компаній для збору звітності про роботу з клієнтами використовують папір.

ПРИЧИНИ ТАКОЇ ДИНАМІКИ

  • Переконання, що впровадження нових технологій - це велика стаття витрат, а не прибуток від оптимізації зросту продажів послуг, прискорення реакції на запити користувачів.
  • Використання так званих «коротких» версій, з одним чи кількома модулями: робота з заявками Help Desk/Service Desk чи контроль робочого часу співробітників.
  • Велика кількість на ринку дрібних компаній, обороти яких не дозволяють впроваджувати діджитал інновації та оцифровувати свою діяльність.

Загалом, така ситуація з діджиталізацією у сфері facility хоч і буде змінюватись на краще в найближчій перспективі, однак, для досягнення нинішніх показників, приміром, діджиталізації європейського ринку, українській сфері адміністративно-господарського аутсорсингу знадобиться мінімум 5-7 років. Сервісна компанія «ІНВАЙТ» вже впроваджує у своїй діяльності повнофункціональний CRM- комплекс, що оцифровує більшість бізнес-процесів як в частині залучення клієнтів, так і в частині їх операційного обслуговування. Про деталі системи, її функціонал та можливості як для нашої компанії, так і для наших клієнтів читайте найближчим часом у наступному нашому матеріалі. Адже кожен вартий тільки якісного сервісу!

Головна
> Новини
> DIGITAL ДЛЯ FACILITY
Замовити послугу