Як показує практика, перше, на що звертають увагу відвідувачі ТРЦ, ТЦ, магазинів, бутиків та інших комерційних об’єктів, коли потрапляють в середину приміщення, - це стан підлоги. В залежності від того, наскільки чистою або брудною підлога виглядає, формується уявлення гостей про те, наскільки чистою взагалі є вся будівля. Підлоги, які виглядають брудними, потертими або тьмяними, створюють враження, що стандарти чистоти на об'єкті відсутні.
Недавні американські дослідження показали, що рейтинг зовнішнього вигляду об'єкта може впасти до 75 %, якщо підлога знаходиться у занедбаному, брудному стані. І саме ці перші враження у людей найважливіші і, як правило, останні, що чітко дають розуміння того, чи повернеться відвідувач на об’єкт ще раз.
Регулярне очищення комерційних підлог – важлива процедура не лише з точки зору безпеки та естетичної сторони, а й з функціональної - бруд має прямий негативний вплив на експлуатаційні терміни підлоги: покриття швидко зношується і потребує заміни, і звісно ж, додаткових витрат.
Якісний догляд за підлогою включає в себе цілій спектр процедур: від глибинної очистки до захисного покриття; від генерального миття за допомогою професійних машин до щоденного догляду у вигляді вологого прибирання та пилососу.
Нанесення захисного покриття на підлогу має багато переваг і є актуальною та дійсно корисною процедурою!
Захисне покриття використовується для створення ВАУ-ефекту відновлення, антиковзання (важлива перевага з точки зору безпеки), захисту (зниження загальної вартості догляду та ремонту за рахунок подовження терміну експлуатації) та високого блиску. Також за підлогою, на яку нанесена спеціальна захисна емульсія, легше доглядати.
Розвінчуємо міфи.
Поширений міф про те, що підлоги після процедури кристалізації більш слизькі, як правило, хибний. Якісна емульсія навпаки створює ефект антиковзання, але тільки в тому випадку, якщо оброблена підлога після процедури підтримується належним чином.
Дотримання регулярного графіку обслуговування, використання якісних, дієвих хімічних засобів для чищення, професійної техніки та іншого клінінгового обладнання - найефективніші способи зберегти зовнішній вигляд будь-якої підлоги та подовжити термін експлуатації.
Щоденне прибирання комерційних підлог починається з прибирання пилу, щоб не допускати його потрапляння у верхній шар покриття. Для досягнення найкращих результатів ми використовуємо професійний пилосос або чисту суху швабру для видалення пилу, а також шпатель для видалення забруднень на кшталт жувальної гумки з підлоги.
Для вологого прибирання підлог можна використовувати різні методи – ручні та автоматичні, основними серед яких є:
Важливо: після вологого прибирання підлог, особливо на об’єктах з високою прохідністю, важливо ретельно витирати підлогу, не залишаючи воду та мильні засоби, щоб звести випадки травмування людей до мінімуму.
Вибір хімічних засобів для очищення комерційних підлог – важливий момент, від якого залежить кінцевий результат процедури. Для різних типів підлог та покриттів (камінь, мармур, лінолеум, ламінат, паркет, ковролін, дерево тощо) можуть знадобитися абсолютно різні засоби, в залежності від специфіки поверхні та виду забруднення. Також під час розведення та дозування хімічних засобів завжди необхідно дотримуватись інструкції, що зазначена виробником на упаковці або в додатковій брошурі.
Процедура полірування підлоги виконується за допомогою високошвидкісного однодискового підлогонатирача. Вона допомагає відновити блиск підлоги, усунути дефекти обробки підлоги і відстрочити необхідність процедури покриття захисною емульсією (полірування – гарна альтернатива емульсії при обмеженому бюджеті).
Безпека для співробітників та відвідувачів – одна з головних причин регулярного очищення і догляду за комерційними підлогами.
Розробляючи програму регулярного клінінгового обслуговування, включаючи належні методи і продукти для очищення та дезінфекції, професіонали «ІНВАЙТ» допоможуть створити безпечне та комфортне середовище для відвідувачів і співробітників будь-якого комерційного об’єкту, оптимізувати бюджет на заміну покриття для підлоги, зробити приміщення візуально привабливим та бажаним для повторного відвідання.