Для того, аби бути справжніми професіоналами своєї справи, компанією, роботу та здобутки якої відстежують, беруть приклад, рекомендують та довіряють, необхідно не просто гарно прибирати, доглядати за рослинами чи ремонтувати меблі. Якість – це рівень вирішення комплексу питань та проблем, по яким взаємодіють дві сторони: замовник та виконавець.

Важливість аудитів та контролю якості на об’єктах

Якість – це в тому числі, й вчасно вирішені документальні питання, і рівень взаємодії персоналу на об‘єктах та в офісі, це оперативна реакція відповідних служб на зауваження та пропозиції, вчасне відвантаження якісних розхідних матеріалів, чиста, випрасувана, підібрана за розміром форма сервісних працівників, щоденний контроль якості виконаних робіт і ще ціла низка окремих процесів на різних етапах, відточених до повного автоматизму.

Якість – один із головних критеріїв, яким керується компанія «ІНВАЙТ»

Якість – один із головних критеріїв, яким керується компанія «ІНВАЙТ». Для нас дуже важливо, щоб замовник отримав якісні послуги.

Саме тому процес контролю якості в компанії «ІНВАЙТ» розділено на кілька важливих етапів.

Первинна ланка контролю якості – адміністративний персонал об‘єкту. Щоденно, адміністратори ставлять завдання та контролюють безпосередньо хід їх виконання: своєчасний прихід сервісного персоналу на об’єкт, їх зовнішній вигляд, наявність необхідного обладнання для прибирання і, безпосередньо, охоплюваність всіх обслуговуваних зон, якість прибирання.

Методи оцінки якості послуг:

  • Візуальний огляд;
  • Маршрутний лист.

Наступний етап контролю якості послуг виконує операційний менеджер. В залежності від специфіки об’єкту, але не менше трьох разів на тиждень, перевіряється робота адміністраторів та чіткість і своєчасність виконання послуг.

Головним документом, яким під час проведення аудиту якості користуються операційні менеджери, є чек-листи.

проведення аудиту якості

Чек-лист адміністратора/операційного менеджера:

  • зони відповідальності кожного клінера;
  • перелік необхідних дій;
  • таймінг і частота обслуговування ввірених клінеру зон;
  • послідовність обслуговування;
  • хімічні засоби, техніка, інвентар для різних зон.

Після кожної зміни або перед початком нової зміни на об’єкті, що обслуговується, проводить аудит замовник. За допомогою чек-листа він виставляє оцінки, даючи зауваження та побажання для різних зон, контролюючи процес зі свого боку.

При цьому, не залежно від частоти аудитів, що проводить замовник, операційний та адміністративний персонал, два рази на місяць на об’єкті проводять аудит інспектори відділу контролю якості компанії «ІНВАЙТ», виявляючи «проблемні зони» за допомогою анкети оцінки обслуговування.

чек-листи

Анкета включає наступний перелік характеристик:

  • Якість та оперативність надання послуг
  • Якість взаємодії з адміністративною командою «ІНВАЙТ»
  • Якість реакції команди «ІНВАЙТ» на запити
  • Рівень забезпечення технікою та інвентарем
  • Рівень якості та наявності витратних матеріалів

Важливим складовим елементом покращення якості надаваних послуг є зворотній зв’язок від замовника. Відкритий діалог – це той комунікативний інструмент, завдяки якому можна виявити проблемні точки та ліквідувати їх. Ми завжди прислуховуємось до думки наших клієнтів і прикладаємо максимум зусиль для того, щоб їх бізнес отримував краще і ставав з нами ще кращим!

Головна
> Новини
> Контроль якості: важливість аудитів та контролю якості на об’єктах
Замовити послугу