Продовжуючи тему оптимізації, хочемо ознайомити вас із невеликим кейсом, який в якості пілотного ми почали впроваджувати в ТРЦ «Метроград». Детально про цей унікальний для України досвід представники нашої компанії розповідали на конференції «Оптимізація експлуатаційних витрат при управлінні ТРЦ", організованої Malls Club Ukraine & Belarus.
{gallery}press-center/news/00252/001{/gallery}
«Крім своєї основної діяльності ми зосередили свою увагу і на освітньому та масово-роз'яснювальному напрямку. Клінінг як ринок і як бізнес - дуже складний. У нас в країні існує безліч стереотипів про ці напрямки, є своя проблематика, нюанси. Тому одним із головних своїх завдань ми ставимо руйнування стереотипів, що існують, знайомство з внутрішнім світом і специфікою світу facility. Таким чином, ми допомагаємо представникам ринку нерухомості визначити точки контролю за цією сферою, знайти своїх ідеальних підрядників і т.ін.», - прокоментувала участь у конференції директор сервісної компанії «ІНВАЙТ» Тетяна Давидович.
{gallery}press-center/news/00252/002{/gallery}
За її словами, безперебійно та якісно працюючі технічні служби, забезпечують для об'єктів затишок, чистоту, порядок і свідчать, в тому числі, і про повагу ТОП-менеджменту компаній, що ними управляють, до відвідувачів. Саме тому, компанією в ході підготовки до заходу, було ухвалено рішення відзначити найактивніших учасників, подарувавши їм Подарункові сертифікати на послуги клінінгу.
{gallery}press-center/news/00252/003{/gallery}
Представники компанії «ІНВАЙТ» Вадим Пастушенко і Людмила Малих говорили про алгоритм зміни клінінгової компанії на об'єктах. Головні акценти було зроблено на причинах, що змушують задуматися про зміну клінінгу, реперні точки, за якими замовник може оцінити ефективність роботи обслуговуючої компанії під час проходження нею випробувального терміну роботи на об'єкті.
{gallery}press-center/news/00252/004{/gallery}
«Під час заходу було дуже приємно чути слова подяки від учасників ринку ТРЦ на адресу нашої компанії. Презентовані ще на торішній конференції поради від «ІНВАЙТ» протягом року застосовувалися на об'єктах і на ділі довели свою користь, актуальність і ефективність. Саме такі реальні приклади показують, що цей напрямок на ринку дуже затребуваний, тому ми маємо намір далі рухатися і розвиватися в ньому», - зазначив директор із розвитку компанії «ІНВАЙТ» Вадим Пастушенко.
В цілому, захід був унікальним у багатьох аспектах. Зокрема, однією з родзинок конференції стала екскурсійна програма в святая святих об'єктів комерційної нерухомості - технічні зони трьох київських моллів: МФК Gulliver, ТК «Метроград і ТРК «Проспект».
{gallery}press-center/news/00252/005{/gallery}
Так, в МФК Gulliver учасників конференції ознайомили з двома локаціями - диспетчерською, яку ще називають «серцем комплексу», і дахом 34-поверхової вежі А, куди виходять системи вентиляції, пожежогасіння, очищення повітря та інші комунікації. Екскурсію провели і розповіли про можливості та ефективність управління інженерними системами технічний директор комплексу Олександр Дрик та інженер контрольно-обчислювальних пристроїв і автоматики Максим Романенко. До слова, на минулорічній конференції, про впровадження і ефективність даних систем в комплексі Олександр Дрик розповідав під час своєї доповіді. У цьому ж році у всіх з'явилася унікальна можливість це все побачити в дії.
{gallery}press-center/news/00252/006{/gallery}
Із тонкощами роботи в сфері управління ключовими експлуатаційними процесами учасників конференції ознайомили керуюча ТРК «Проспект» Інна Сотникова і головний інженер ТРК Іван Тутик. Зокрема, представники комплексу розповіли про оптимізацію витрат на електроенергію, вентиляцію, кондиціонування, опалення за допомогою автоматичної системи управління (BMS), клінінг, безпеку. Окремою частиною відвідування ТРК «Проспект» стала презентація спеціалізованого комплексу із переробки побутових відходів ТРЦ.
{gallery}press-center/news/00252/007{/gallery}
Під керівництвом Владислава Мори, першого заступника генерального директора «Української фінансово-інноваційної компанії» (управляє ТК «Метроград» і ТРЦ «Метрополіс»), в учасників конференції була можливість оцінити модернізовані інженерні системи та архітектурно-планувальні рішення, реалізовані в ТК «Метроград». Досвід цього торгового комплексу був особливо актуальним і корисним для представників ТРЦ старого зразка, адже сам комплекс працює з 2001 року і оновлюється поступово.
{gallery}press-center/news/00252/008{/gallery}
Крім того, під час відвідин ТК «Метроград» сервісна компанія «ІНВАЙТ» мала можливість продемонструвати унікальний кейс впровадження на об'єкті системи попереднього замочування мопів SWEP PRO від торгової марки Vileda Professional.
«Метроград - унікальний як для міста і ринку об'єкт, так і для нашої компанії. Про це, крім архітектурних і конструктивних особливостей, свідчить і той факт, що ТК став першим в Україні об'єктом, на якому впроваджено систему SWEP PRO Vileda Professional. Її на об'єкті «ІНВАЙТ» використовує частково, тільки в Новому кварталі. Але півроку активної експлуатації даної системи вже показав, що її застосування дає можливість оптимізувати час для прибирання, витрати води і кількості хімічних засобів. При цьому, не втратити в якості і забезпечити чистоту і гігієнічність прибирання бутиків торгових галерей», - підкреслила маркетолог компанії «ІНВАЙТ» Людмила Малих.
Окремо варто відзначити сюрприз від організаторів заходу, а саме, відвідування сімейного розважального комплексу Galaxy Park і можливість ознайомитися з технічною інфраструктурою парку розваг, а також покататися на різних атракціонах, відчути викид адреналіну і випробувати свої можливості. Відвідування парку і отримані від цього емоції стали прекрасним завершенням такого насиченого дня.
{gallery}press-center/news/00252/009{/gallery}