Для багатьох сучасних компаній аутсорсингові послуги - це гарний спосіб зменшити витрати, покращити досвід роботи та вивільнити час, щоб зосередитись на важливих бізнес-процесах. Оскільки ціна є важливим фактором, що впливає на рішення щодо передачі певної частини завдань на аутсорсинг, багато компаній роблять помилку, вибираючи постачальника фасіліті-послуг тільки за одним критерієм - вартістю. Але, як показує практика, орієнтир на привабливу ціну не покращить якість, імідж та безпеку вашого об'єкта.

Співпраця з постачальником послуг, у якого в пріоритеті якість та позитивна репутація – гарантія оптимізації бюджету, досягнення поставлених цілей, уникнення конфліктів та багато інших позитивних переваг.

Фасіліті-компанія «ІНВАЙТ» має передовий досвід використання трудових ресурсів, управління ефективністю бізнес-процесами та орієнтується на якість надаваних послуг і задоволення потреб замовника у довгостроковій перспективі.

Обслуговування об’єктів. Орієнтир на якість фасіліті-послуг

Отримання цінності від нашої послуги.

Оскільки вартість не є пріоритетним фактором вибору фасіліті-компанії, то на що ж слід орієнтуватися? Постачальник послуг, орієнтований на якість, надасть цінність шляхом експертизи, ефективності, обслуговування клієнтів, інновацій та безперебійної роботи.

Експертні послуги.

Незважаючи на те, що багато завдань, які віддають об’экти на аутсорсинг, досить прості, важливо, щоб їх забезпечували експерти у своїй галузі, - це має вагоме значення та вкрай важливо для компаній, що мають проблеми з питаннями стійкого розвитку і регулювання. Вибір надійного, відповідального та досвідченого постачальника дозволить досягти поставлених цілей максимально ефективно.

Ефективність.

Бюджетні сервісні компанії, як правило, скорочують витрати на навчання персоналу, обладнання/професійну техніку та протоколи безпеки. Як результат, замовник зможе зазнати більших витрат через погану функціональність обладнання, персонал, який не має належних професійних навичок та навіть травмування працівників через неправильне поводження з хімічними речовинами, обладнанням тощо. З іншого боку, експерти використовують стандартні операційні процедури, які знижують витрати на трудові ресурси та запобігають нещасним випадкам.

Обслуговування клієнтів.

Якісне обслуговування клієнтів повинно відстежуватися на всіх етапах надання послуг:

  • своєчасна закупівля всіх необхідних витратних матеріалів;
  • забезпечення послуг суворо за регламентом та маршрутними листами;
  • контроль кількості сервісного персоналу на об’єкті та оперативності роботи операторів;
  • швидке реагування на непередбачувані ситуації та їх позитивне усунення;
  • наявність якісного обладнання та вміння з ним поводитись;
  • постійні навчальні тренінги та підвищення кваліфікації працівників;
  • забезпечення іміджу компанії шляхом забезпечення сучасною корпоративною формою та ошатного вигляду працівників;
  • власна служба експлуатації та ремонту техніки, що значно економить ресурси замовника на обслуговування техніки, тощо.

Обслуговування об’єктів. Орієнтир на якість фасіліті-послуг

Інновації.

Впровадження інновацій у бізнес-процеси – мета кожної компанії. Робота з постачальником, орієнтованим на якість, дозволяє отримати перевагу від його досвіду та гнучкого підходу до всіх робочих аспектів.

Простота і прозорість ведення бізнесу.

Щоразу, коли ви передаєте на аутсорсинг певні функції, вам доведеться вирішувати адміністративні проблеми. Недорогі постачальники можуть знехтувати оптимізаційними процедурами, які призвані зробити адміністрування максимально комфортним для замовника. Бюджетні компанії також можуть бути недостатньо «прозорими», коли потрібно вирішити проблеми, що виникають в процесі роботи. Компанія «ІНВАЙТ» підтримує встановлені протоколи для адміністрування та контролю якості, таким чином полегшуючи співпрацю із замовником.

Як обрати постачальника послуг, орієнтованих на якість?

Досвід.

Досвід – наше все! Якщо ви хочете зменшити витрати на оплату праці або скористатися складним програмним забезпеченням управління процесами, ви отримаєте перевагу від роботи з досвідченим постачальником. Їх знання дозволяють досягти довгострокових цілей.

Навчання.

Підвищення кваліфікації працівників, регулярні навчальні практично-теоретичні тренінги – важлива практика для надання якісних послуг клієнтам. Навчальний центр компанії «ІНВАЙТ» допомагає співробітникам бути ефективними на робочих місцях, проводить інструктажі з техніки безпеки та тренінги з обслуговування клієнтів. Задокументовані навчальні програми, що охоплюють широкий спектр тем - від захисного обладнання до використання хімічних речовин – гарантія безпеки на об’єктах та високих результатів в будь-яких робочих процесах.

Обслуговування об’єктів. Орієнтир на якість фасіліті-послуг

Стабільність.

Укладаючи договір з компанією «ІНВАЙТ», замовник автоматично виключає ризики недобросовісного виконання обов’язків. Ми пропонуємо стабільність на всіх етапах співпраці, а це гарантія спокою для клієнта.

Головна
> Новини
> Обслуговування об’єктів. Орієнтир на якість фасіліті-послуг
Замовити послугу