Влітку 2017 року ми вже розповідали про дану систему. Кейс впровадження двох систем Vileda СВЕП ПРО в ТК «Метроград» був презентований в рамках конференції «Оптимізація експлуатаційних витрат при управлінні ТРЦ», організованої Malls Club Ukraine&Belarus.

Vileda СВЕП ПРО: практичний кейс розширення проекту на прикладі ТК «Метроград»

На момент запуску пілотного проекту впровадження системи на об‘єкті, головним завданням, яке планувалось вирішити, було оптимізація процесів і скорочення витрат. Самі ці два завдання були пріоритетними, зважаючи на унікальність торгового комплексу. При чому унікальний «Метроград» був і є досі не лише для ринку комерційної нерухомості та відвідувачів, але й для нашої компанії, виходячи з його архітектурних і конструктивних особливостей.

Власне, єдиним рішенням, котре дозволяло знайти відповіді на всі питання, які досить гостро стали перед нами як обслуговуючою компанією, стала система попереднього замочування мопів Vileda СВЕП ПРО. Деталі про старт роботи з системою у 2017 році та перші результати можна знайти тут.

Для розуміння та полегшення сприйняття інформації, викладеної вище, нагадаємо суть системи СВЕП ПРО.

Принцип дії системи СВЕП ПРО засновано на методі попереднього замочування мопів. СВЕП ПРО є інноваційною комплексною системою для вологого прибирання підлоги. Вона забезпечує відмінний результат незалежно від типу поверхні. Система використовує концепцію "одного кроку", яка не вимагає попереднього усунення пилу і протирання насухо після прибирання. Оскільки насадки використовуються у вологому стані з мінімальною кількістю води, після прибирання підлоги висихають за мінімальні терміни.

Vileda СВЕП ПРО: практичний кейс розширення проекту на прикладі ТК «Метроград»

Сьогодні ж хотіли б поділитись більш комплексним практичним кейсом, зважаючи на доволі довгий період використання на об‘єкті перших двох систем, а також на те, що наприкінці минулого – на початку поточного року ТК «Метроград» розширив проект, збільшивши кількість систем СВЕП ПРО до 4 одиниць.

Нагадаємо основні дані об’єкту:

ТК «Метроград» - один з перших торгових центрів столиці. Він був відкритий у 2001 році, однак, досі залишається в числі найбільш відвідуваних в місті торгових об'єктів. Знаходиться в самому серці столиці, є однією з його візитних карток, обличчям міста для багатьох гостей країни. ТК займає підземний простір від вестибюля станції метро «Площа Льва Толстого» до вулиці Хрещатик.

  • Загальна площа комплексу близько 17 тис. кв.м.
  • Торгова площа - 10 310 кв. м.
  • Коридор - 6 351 кв. м. (площі на сьогоднішній день не великі, якщо порівнювати з новими Молами.
  • Однак! 30 вхідних груп, 14 з яких відкриті цілодобово!
  • Постійний інтенсивний людинопотік (об’єкт з великою прохідністю).

У 2017 році системи СВЕП ПРО використовувались тільки на Новому кварталі, що починається від станції метро «Площа Льва Толстого».

  • Зараз зона систем СВЕП ПРО розширена й на квартал Послуг та товарів для дому;
  • Загальна площа двох кварталів становить близько 6500 кв.м.;
  • Системи СВЕП ПРО використовуються тільки для прибирання магазинів, загальна площа яких становить близько 3 400 кв.м.
  • Кількість систем СВЕП ПРО - 4 шт.
  • Кількість мопів - 72 шт.
Vileda СВЕП ПРО: практичний кейс розширення проекту на прикладі ТК «Метроград»

Далі вашій увазі пропонуємо порівняння основних показників та результатів використання системи СВЕП ПРО та звичайних систем Відро–вода, у даному разі – візків ТМ Filmop. Цифри, як то кажуть, говорять самі за себе.

Відро-вода СВЕП ПРО
Кількість клінерів 4 4
Кількість візків 4 4
Загальні витрати на закупівлю візків 75 000,00 грн 92 000,00 грн
Середня вартість візка (повна комплектація) 15 000,00 грн 23 100,00 грн
Кількість мопів 20 шт. 72 шт.
Середня вартість мопа 280 грн 850 грн (зважаючи на те, що закупівля 32 мопів з 72 проводилась у 2017 році, і за цінами, актуальними на той момент)
Довготривалість використання мопа/міс До 3 міс До 36 міс
Площа прибирання одним чистим мопом

До 30 м.кв До 40 м кв.
Кількість води у відрі

12 літрів (1 відро на візок) 3,5 літри Х2 (2 ємності для чистих замочених мопів на візок)
Норма заміни води До 150 м.кв. Не передбачено заміну води
Середній об‘єм використання води всіма клінерами в зміну для миття підлоги 288 л 28 л
Кількість часу, яку кожного разу при зміні води витрачає кожен клінер 15 хв 15 хв один раз + 10-15 хвилин на те, щоб всі мопи у ємності просочилися водою з миючим розчином
Загальна кількість часу, яку витрачає кожен клінер за зміну, зважаючи на норми заміни води, загальну площу обслуговування 1 год 30 хв -
Середня кількість замін води, які має здійснити кожен клінер, зважаючи на норми заміни води, загальну площу обслуговування 6 разів -
Кількість хімії, яка використовується для миття площі 3000 м.кв. за одну зміну 1,5 л 0,140 л
Витрати робочого часу/1 співробітник 11 год. 9,5 год.

То ж, детальніше про результат комплексного використання системи Vileda СВЕП ПРО:

  • Підвищення продуктивності праці на 20-25%, зважаючи на економію робочого часу для заміни води та порівняно з використанням звичайного 40 см мопа. Найбільша стаття витрат будь-якого договору на клінінгове обслуговування – заробітна плата працівників (в сер. 70% вартості договору). При цьому, тривалість робочої зміни у кожного співробітника – 11 годин. Виключивши нераціонально використаний час на набір/злив води для способу відро-вода, можна зекономити до 1 години 30 хвилин для кожного співробітника робочого часу та використати його для виконання більшої кількості роботи.
  • Економія води. Звичайно, клінінгова компанія не платить за використану під час прибирання воду. Однак, цей показник є важливим для замовника, адже цей ресурс не є дешевим. При використанні системі СВЕП ПРО майже вдесятеро економиться об‘єм використаної води за зміну. Витрати води на миття підлоги способом відро-вода за рік становитимуть приблизно понад 105 тис літрів, тоді як для потреб СВЕП ПРО – всього 10,2 тис літрів. Нагадуємо, що в даному контексті це витрати води лише для миття магазинів у двох кварталах торгового комплексу «Метроград».
  • Суттєве скорочення витрат на хімію. Як в ситуації з водою, СВЕП ПРО дає можливість майже в вдесятеро скоротити витрати на хімію для миття підлоги в магазинах двох кварталів ТК.
  • Навіть при щоденному пранні термін використання мопів становить до 36 місяців при зменшенні витрат на прання до 30%.
  • Гігієнічність і підвищення якості прибирання (кожні 35-40 кв.м. миються чистою насадкою і чистим розчином).
  • Виправдана вартість мопів СВЕП ПРО. Зважаючи на те, що звичайний моп необхідно змінювати в середньому кожні 3 місяці, за три роки, якщо порівнювати з терміном використання мопів СВЕП ПРО, необхідно провести закупівлю звичайних мопів 12 разів. Якщо для прибирання 3 400 м.кв. використовується близько 20 звичайних мопів, беручи до уваги частоту їх заміни та їх вартість, за три роки необхідно буде витратити понад 67 тис грн. У даному випадку, як бачимо, на придбання мопів СВЕП ПРО було витрачено понад 72 тис. грн. Однак, зважаючи на вище вказані переваги щодо економії води, хімії та робочого часу співробітників, різниця між вартістю мопів СВЕП ПРО та звичайних мопів є несуттєвою та абсолютно виправданою.
  • За рахунок використання нових матеріалів для мопів, очищення поверхні ефективніше на 30%.
  • За рахунок рамки, котрою охоплений моп по периметру, відсутня ймовірність пошкодження частин інтер'єру об'єкта, що прибирається. Для магазинів ТК «Метроград» це також унікальна можливість не пошкодити товар, що розташовується на підлозі магазину.
  • Естетичність. Дана вимога є дуже актуальною майже для всіх торгових об‘єктів. Система СВЕП ПРО виключає такі негативні моменти як: вигляд відра з брудною водою, вигляд брудних мопів і т.і. Більш того, система СВЕП ПРО виготовлена з високоякісного пластику нейтрального сірого кольору, котрий не притягує увагу відвідувачів.

То ж, як бачимо, вигоди очевидні. Навіть беручи до уваги, що системи попереднього замочування СВЕП ПРО використовуються тільки на двох кварталах ТК «Метроград» та тільки для миття магазинів, перші результати, що свідчать про можливість оптимізації процесів та скорочення витрат, були помітні відразу після початку використання перших двох систем у 2017 році.

Кожен об’єкт, який обслуговує компанія «ІНВАЙТ» - унікальний. ТК «Метроград», свого часу, став знаковим для нас. На разі, свою унікальність він підтверджує щодня не лише, через свою історію, архітектурні особливості, через те, що є він однією з візитівок столиці. Починаючи з 2017 року, «Метроград» став першим, і мабуть досі єдиними торговим комплексом в Україні, а також одним з-поміж небагатьох решти комерційних об‘єктів інших сегментів (бізнес-центри, логістичні об‘єкти, клініки, оздоровчі центри), для клінінгового обслуговування площ яких використовується система попереднього замочування мопів Vileda СВЕП ПРО. Однак, той досвід, який показує даний кейс, свідчить про ефективність такого використання, адже дає можливість скоротити нераціонально використовуваний співробітниками час, зменшити витрати на водопостачання та водовідведення, зменшити обсяги хімічних засобів і т.і. В епоху постійного здорожчання ресурсів та запиту на оптимізацію витрат на будь-які сфери, дане рішення може стати гарним аргументом для кожного ТРЦ та інших комерційних об‘єктів.

І вже традиційно, сподіваємось на подальший розвиток проекту як ТК «Метроград», так і на інших об‘єктах, котрі скористаються нашим спільним з Метроградом досвідом. Зі свого боку, готові й надалі працювати в напрямку впровадження технологічних новинок на українському ринку та ділитись практичними кейсами

Vileda СВЕП ПРО: практичний кейс розширення проекту на прикладі ТК «Метроград»

Головна
> Новини
> Vileda СВЕП ПРО: практичний кейс розширення проекту на прикладі ТК «Метроград»
Замовити послугу