Бездоганний сервіс – це злагоджена робота команди професіоналів всіх підрозділів компанії «ІНВАЙТ» та сукупність факторів і чинників, завдяки гармонізації яких, усі процеси всередині фасіліті-компанії працюють, як чітко налаштований механізм.

Починаючи з менеджерів з продажі, відділу закупівель, логістики, і закінчуючи сервісними працівниками, які щоденно надають високоякісні facility-послуги на об’єктах по всій території України, - все направлено на оптимізацію часу та бюджету клієнта, задля вирішення нагальних питань в максимально зручні для клієнта терміни.

Власна служба експлуатації та ремонту техніки: розкіш чи необхідність?

Для досягнення необхідного рівня якості надаваних послуг, у сфері facility без професійної техніки та інструментів не обійтись. На сьогоднішній день арсенал професійних механізованих засобів та різноманітних приладів досить великий. Залежно від потреб замовника, особливостей об‘єктів та бажаного кінцевого результату, для кожного проекту професійна обслуговуюча компанія обирає необхідний перелік техніки.

У великих компаній, котрі надають широкий спектр послуг, обслуговують об‘єкти різних сегментів, мають широке географічне покриття, працюють у режимі 24/7, арсенал техніки, механізованих інструментів та приладів настільки великий та різноманітний, що потребує особливого контролю, обліку, регулярного підтримання робочого стану, ремонтів, техоглядів і т.і. Адже від цього залежить ефективність та якість надаваних послуг. Саме тому необхідною умовою безпроблемного функціонування кожної одиниці техніки на будь-якому об‘єкті є наявність власної служби експлуатації та ремонту техніки.

Власна служба експлуатації та ремонту техніки: розкіш чи необхідність?

Як показує досвід, однією з головних причин виходу з ладу технічних засобів є неправильне користування чи порушення норм та інструкцій, передбачених виробниками. Саме тому одним з головних завдань служби експлуатації техніки у нас в компанії є навчальні тренінги з основ користування та догляду за технічними засобами. І не важливо, дриль це, газонокосарка, тример чи велика підлогомийна машина, бережливе ставлення та знання технологій використання і обслуговування значно подовжують час експлуатації техніки, оптимізуючи кошти на ремонт та закупку нової.

Запорукою довготривалої та ефективної роботи технічних засобів є не лише вміння ними користуватись, а й вчасне та регулярне проведення технічних оглядів.

ТО техніки та щомісячні аудити

Регулярні аудити та ТО є одним з найважливіших факторів, що вливають на ефективність використання технічних засобів на об‘єктах. На великих об’єктах з великим парком технічних засобів інженери з експлуатації техніки аудити проводять 1 раз на місяць, на невеликих об’єктах – 1 раз на 3 місяці. Інженер-аудитор робить відповідні відмітки у спеціальному бланку, де чітко прописується робочий стан техніки, зовнішній вигляд та зауваження, якщо такі наявні.

Також періодично вся техніка, яку використовує компанія «ІНВАЙТ» під час своєї роботи, проходить плановий технічний огляд. Частота ТО залежить від рекомендацій виробника, прописаних в інструкції з експлуатації та інтенсивності використання цієї техніки.

Стандартна процедура ТО включає в себе профілактичну діагностику та заміну витратних матеріалів.

Для кожного виду техніки терміни технічного обслуговування різні, наприклад, обкат аератора – 5 годин, заміна масла кожні 25-50 годин і т.і.

Підбір техніки для будь-якого об‘єкту здійснюється, виходячи з його особливостей та індивідуальних потреб. Головним завданням для інженера з організації, експлуатації та ремонту техніки в даному випадку є контроль процесу приймання технічного засобу від компанії-постачальника, доставки її неушкодженою в робочому стані на об’єкт, ознайомлення з інструкцією, перевірка комплектації, повний огляд і тест-драйв. Наступним кроком є проведення повного тренінг-інструктажу для адміністративного та сервісного персоналу.

Власна служба експлуатації та ремонту техніки: розкіш чи необхідність?

Ціна питання.

Будь-який кошторис проекту обслуговування об‘єктів у напрямку facility включає в себе статті витрат на закупівлю техніки, а також на її обслуговування. Тому у разі потреби, ремонтні роботи і т.і. проводяться в рамках кошторису, та окремо передбачених статей витрат на це.

Окрім того, вся техніка має гарантійні терміни, зазначені виробником (від 1 року до 2-х років). В разі поломок або несправностей в гарантійних випадках ремонтні витрати і роботи бере на себе компанія-постачальник. Якщо трапилась поломка в гарантійний період, але випадок не є гарантійним, ремонт здійснюється за рахунок обслуговуючої компанії в рамках передбаченого договором кошторису.

Власна служба експлуатації та ремонту техніки: розкіш чи необхідність?

То ж, для великої мультисервісної компанії переваги наявності в структурі компанії власної служби експлуатації та ремонту клінінгової техніки очевидні.

  • оперативне та якісне усунення усіх недоліків (поломок, несправностей тощо);
  • скорочення простоїв техніки;
  • значна економія коштів на ремонті.
Головна
> Новини
> Власна служба експлуатації та ремонту техніки: розкіш чи необхідність?
Замовити послугу