Всі свої процеси Інвайт стандартизує, згідно з постулатами системи 5S.
Ми завжди розуміли та намагались донести до наших замовників важливість професійного підходу до питань чистоти та гігієни на будь-яких об’єктах. Зважаючи на специфіку об'єктів портової інфраструктури, професійний підхід до питань чистоти, а також дотримання норм та стандартів прибирання як всередині приміщень, так і території – запорука безперебійної роботи портів, безпеки виконання робіт.
Залучення аутсорсингових професійних операторів facility індустрії з комплексним підходом та використанням інноваційних розробок для виконання клінінгових робіт всередині приміщень та на території дає замовникам сфери портової інфраструктури можливість оптимізувати експлуатаційні витрати.
Головна перевага аутсорсингового клінінгового обслуговування для об’єктів портової інфраструктури – можливість для замовника зосередитись на власному бізнесі чи діяльності. Вирішення непрофільних завдань – відповідальність професійних підрядних компаній.
При цьому за всі питання пошуку, заміни та утримання персоналу, забезпечення соціальних гарантій та навчання відповідає обслуговуюча компанія.
Це дає можливість замовнику оптимізувати фінансові витрати, збільшити ефективність праці, а також покращити інвестиційну привабливість бізнесу.
ПРИНЦИП ЄДИНОГО ВІКНА РОБОТИ ІЗ ЗАЯВКАМИ
Електронна система взаємодії клієнта та постачальника за допомогою окремого модулю Service Desk, що є невід’ємною частиною програмного комплексу CRM.
Система реалізує прийом та обробку заявок, контроль за їх виконанням в поточному режимі, що сприяє оптимізації часу обробки заявок та збільшує ефективність роботи.
Швидка обробка заявок. Миттєве отримання та реєстр. Контроль термінів виконання. Онлайн-комунікація. Сортування, фільтрація, вигрузка.
Пришвидшення виконання робіт. Автоматичний розподіл заявок відповідальним. Автоматичний контроль термінів виконання заявок.
Ефективна комунікація. Автоматичне інформування про зміну статусу. Коментування та чат. Електронний обмін документами та фото.
Контроль взаємодії. Історія створення заявок. Історія комунікації в розрізі кожної окремої заявки. Електронний обмін підтверджуючими документами (КП, рахунки, видаткові накладні, акти).
Безпека даних. Електронний протокол безпеки. Встановлення прав доступу.
А чи знаєте ви, скільки вам коштує пошук будь-чого персоналом на об’єкті, особливо, якщо цей об’єкт масштабний?
Щоб виключити нераціональне використання робочого часу в змінах, тим самим мінімізувати нераціональні грошові витрати замовника, всі свої процеси «ІНВАЙТ» стандартизує, згідно з постулатами системи 5S.