Сервісна компанія Інвайту пропонує свої послуги аутсорсінгового обслуговування об'єктів комерційної нерухомості.
Розважальні і бізнес-центри (ТРЦ і БЦ) вже давно стали невід'ємною частиною інфраструктури міст. У бізнес-центрах ми працюємо, в торгово-розважальних - відпочиваємо. Такий устрій нам всім зрозумілий та звичний, тому ніщо не повинно його затьмарювати в епоху економії часу. Особливо справа стосується бруду і неохайності. І щоб залишити ТРЦ і БЦ їх основні функції, сервісна компанія Інвайт пропонує свої послуги аутсорсінгового обслуговування об'єктів комерційної нерухомості.
Такий клієнтоорієнтований підхід, а також багаторічний досвід компанії Інвайт дає можливість нашим замовникам зосередитися на вирішенні профільних завдань, сконцентруватися виключно на бізнес-питаннях. А щоденні клопоти по клінінговому обслуговуванню торгово-розважальних і бізнес-центрів ми беремо на себе. Адже чистота – важливий фактор. І тут важливий кожен нюанс. Навіть якщо у вас розроблена концепція, шикарний інтер'єр, зручне розташування, смачна кухня, але у приміщеннях погано прибрано або недоглянуті санвузли, це може негативно вплинути на ваш бізнес, так як в еру інтернету негативні відгуки поширюються, як сніжний ком.
А між тим брудні туалетні кімнати в торгових і бізнес-центрах залишають негативне враження від відвідин закладу загалом. Це підтверджують щорічні дослідження громадської думки, які проводяться в Америці.
Більшість учасників дослідження (63%) заявили, що на загальне враження від шопінгу або відвідування офісу компанії значно вплинув стан туалету.
При цьому вони впевнені, що поганий стан громадських туалетів свідчить про непрофесіоналізм топ-менеджерів і керуючого персоналу. З цією тезою згодна більшість учасників опитування. 63 % жителів США, які відповіли на запитання дослідників, відмовилися прийти в торговий або бізнес-центр, де їх не задовольнив стан туалетних кімнат. Брудні та неохайні вбиральні, на думку американців, свідчать про неповагу, яку проявляють до відвідувачів власники бізнесу.
Комплексний підхід при експлуатації об'єкта – показник професіоналізму, і це відчувається по дрібних деталях, які створюють комфорт для відвідувачів. І як показує світовий досвід клінінгової індустрії, іноді недостатня увага до таких дрібниць, як наявність миючих засобів або туалетного паперу в диспенсерах, може коштувати великим світовим компаніям дуже великих грошей у вигляді штрафів.
Тож, як бачимо, прибирання давно перестало бути чимось внутрішнім або локальним, чимось виключно технічним і другорядним. Якісно прибрані об'єкти розважальної та бізнес-інфраструктури міста – це питання іміджу кожної компанії, обличчя та показник відповідальності топ-менеджменту перед своїми відвідувачами, орендарями і клієнтами.
Щоб не допустити сумного розвитку подій, сервісна компанія Інвайту готова надати свої послуги з якісного клінінгового обслуговування. Будьте впевнені, що на сторожі чистоти та порядку на ваших об'єктах буде тільки досвідчений та навчений персонал, тільки якісна техніка, витратні матеріали та інвентар.